Nasze klasy pierwsze biorą udział w innowacji pedagogicznej „Story time-
nauka języka angielskiego z wykorzystaniem elementów metody storytelling”, którą opisała i wdraża w naszej szkole Pani Sylwia.
Dzieci, już od najmłodszych lat, lubią słuchać baśni, opowiadań, bajek.
Oddziałują one na wiele aspektów osobowości dziecka, rozwijając u małego
słuchacza różnorodne umiejętności i możliwości. Są ważne dla rozwoju
małych dzieci, m.in. poszerzają wiedzę o otaczającym świecie, pozwalają na lepsze zrozumienie relacji międzyludzkich, pomagają identyfikować, rozumieć i nazywać emocje i uczucia własne i innych, a także rozwijają wyobraźnię młodych słuchaczy.
Na czym polega nasze „Story time”? Raz w miesiącu poznajemy ciekawą opowieść, dzięki e-bookom stworzonym przez Panią Kamilę Łobko, zawierającą podstawowe słownictwo i wyrażenia z wybranej tematyki,
realizowanej na zajęciach języka angielskiego. Następnie w kreatywny
sposób wykorzystujemy poznane informacje, bawimy się, utrwalając i systematyzując naszą wiedzę.
Za nami już dwie historie:
Wrześniowa opowieść o pierwszym dniu szkoły pewnej uczennicy, podczas której utrwalaliśmy sposoby przedstawiania się oraz nazwy przyborów szkolnych.
W październiku poznaliśmy historię dwóch małych lisków, które bawiąc się w lesie, spotykały różne zwierzęta i rozmawiały z nimi o oznakach oraz kolorach jesieni.
Nasi uczniowie, zainspirowani historią, stworzyli leśne makiety- praca w grupach sprawiła im zdecydowanie wielką frajdę. Leśną tematykę kontynuowaliśmy również na kole z języka angielskiego, rozwiązując
różnego rodzaju zagadki i łamigłówki. Zapraszamy do obejrzenia galerii!